یه نهار آسون بگین سرماخوردم شدید ی چیز آسون باشه

۸ پاسخ

کته برنج بذار توش سیب زمینی مربعی خورد کن
اگه شوید خشک داری بریز نداری هیچ

سوپ خوب

سوپ همه چی بریز تو‌دیگ‌نیم ساعت بعد اماده

یه پیاز خورد کن، گوشت یا مرغ بنداز باهاش یه تفت کوچیک بخوره، ادویه بزن،حبوبات انداره دوتا مشت بریز باهاش، اندازه نصف استکان برنج، کمی رب، هر چی داری سبزیجات اضافش کن، آب هم اضاف کن، بذارش توی زودپز.

ماکارونی
دمی گوجه

وای منم سرما خوردم حوصله نهار درس کردن ندارم سرما خوردگی خر است

املت

سیب زمینی ابپز با تخم مرغ ابپز

سوال های مرتبط

مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› ۲ ماهگی
مامان مهدی و فندق مامان مهدی و فندق هفته نوزدهم بارداری
مامان امیرونی نی ها مامان امیرونی نی ها هفته سی‌ودوم بارداری