۹ پاسخ

هیچی درست نکن😹😹😹اسون ترین چیز

من ناگت خونگی تو. فریز دارم فقط سرخش میکنم خیلی راحته 😂

عدس پلو

کتلت ساندویچ املت

تخمرغ

آسون و خوشمزه فقط ماکارونی

کوبیده مرغ مرغ رو چرخ کن یه ساعت بمونه یخچال بنداز ماهی تابه با کره و روغن خیلی کم سرخش کن خوشمزه ترینه اسونم هسش

دوپیازه😀فیله مرغ سرخ کن با سیب زمینی😀

ماکارونی

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عاطی🐣 مامان عاطی🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری