۶ پاسخ

کی گفتع کمع عزیزم عالیع وزنش

سلام میشه بگید چ شیر خشکی میدید؟

بچه هامون همسن هستن منم دیروز واکسن دوماهگیشو زدم هم شیرخودمو میخوره هم شیرخشک

وای چرا اینجا هرچی میگی میکن رفلاکس دیوونه شدم اه
خوبه ک وزنش گلم نگران نباش 💗

احتمالا رفلاکس پنهان داره، ببرش دکتر

فقط شیرخودتو میدی؟

سوال های مرتبط