۳ پاسخ

این کاناله تو روبیکا عالیه پیداش کن
@komaki_koudake_man

تصویر

من اگه لطف کنه بخوره دو وعده میدم
صبونه نیمرو فقط زرده رو میدم چون ابپز نمیخورد یا سرلاک میدم یا مثل امروز فرنی
ناهار بازم اگه لطف کنه بخوره کته با ماست سیب زمینی و اگه مناسبش باشع غذای سفره

الان دووعده ناهار و شام با عصرانه که میوه میدم. من انواع فرنی و اوتمیل ، سوپ، عدسی، پوره ها و فردام میخام شیربرنج بدم

سوال های مرتبط