۳ پاسخ

من دیشب ببلاک گرفتم با کد ملی 147هزار در ماه هم ده تا سهمیه دارن

نان خریدم 245

نان ۲۵۰ شده
تا ۶ ماه ۱۰ تا

سوال های مرتبط

مامان دو نعمت خدا❤ مامان دو نعمت خدا❤ ۱۰ ماهگی