۲۲ پاسخ

ببین عزیزم هربچه ی مدله
من هرچیزی که فکر کنی به بچم دادم اما این بچه ن زیاد وزن میگیره نه ظاهری تپله
بااینکه بردم ازمایش خون خداروشکر همه چیزش نرمال بود

دنده گوسفند

من شنیدم سیب زمینی سرخ شده ام خوبه

من از حلیم و ابگوشت واقعا نتیجه گرفتم

من شربت نئوزینک دارم میدم چند روزیه ولی خب هنو تاثیر زیادی ندیدم ازش
دکترم گفت اگر روند رشدش خوبه و طبق نمودار هست بهش سخت نگیرم
ولی خب من خودم سعی میکنم از مغزیجات ، حبوبات ، حلیم و سوپ گوشت و چیزایی که مقوی بیشتر استفاده کنم حالا هر چندم که بخواد کم بخوره ولی مقوی هست

حلیم داخل کره یا روغن حیوانی بریز
و آبگوشت پرچرب
فرنی هاشو با شیر پرچرب و مغزیجات درست کن
موز بده
میانوعده حلوا با مغزیجات بده
عدس پلو ماش پلو هرپلوی بدون گوشتی رو با اب قلم بزار کته بشه

حلیم

روزی یک وعده سیب زمینی آب پز و تخم مرغ

پدیا شور گویا میگن خوبه
سرلاک
خامه صبحانه

برنح کته ای

مووووزززززز

من تو همه غذاهای کره گیاهی میریزم خیلی خوب بود از جو پرک و تخم مرغ آبپز هم استفاده میکنم

من از روز شروع کمکی دکتر گفت فرنی و سرلاک رو باشیرپرچرب درست کنم و نتیجه گرفتم الان هم سوپ شیر بهش میدم پنیرخامه ای ماست کره گوسفندی کلا لبنیات وزندهی خوبی داره

هفته ایی دوبار اب پاچه بده

نمیدونم ولی بمب وزن دهی اوتیمله ترکیب جوپرک و موز و خرما و مغزیجات و سرلاک هم وزن میده

سیب زمینی خیلی تاثیر داره
مخصوصا ابپز

شیر بز عزیزم از هشت ماهگی میدم اما نه به عنوان نوشیدنی

عزیژم سویق از حکیم بانو بگیر
سویق کامل رشد و…
هر روزم بهش حلیم گوشت یا مرغ بده منظورم با برنجه نه گندم
من جفت پسرام تپل شدن با همین روش و قد بلند

من امروز پیام دادم ی کانال توی روبیکا برنامه غذایی بهم بده ۲۰۰برا ی ماه نمی‌دونم دیگه خوب باشه یا نه ولی توی کانالش رضایت هست

پاستا خامه ای خیلی خوبه ، مغزیجات هم عالیه من فرنی مغزیجات از حکیم بانو گرفتم خوب بوده

منم الان همینو پرسیدم هیچ کی جواب نداد😏😏😏

تروخدا جواب دادن ب منم بگو نگاه کنم

سوال های مرتبط