واقعیت برا بچه اولم حساس بودم دماسنج نگاه میکردم الان نه
از ۴ صبح بخاری خاموشه خونه هم خنکه در حدی که رو زمین بخوابم سردم بشه و پتو بکشم
ممنونم عزیزا
دکتر گفت ۲۵ بیشتر نباشه ، ۲۲،۳ تا ۲۵ بهترین دماست بیشتر غیر از خودمون نوزاد هم اذیت میشه
ما که الان کولر روشن میکنیم، خونه خنکه، بچم گرمش بشه بی قراری میکنه، دمای خونه رو تقریبا خنک نگه میداریم
هوای زنجان مشخص نمیکنه یکمسرده خونه روگرم میکنم ی ساعت گرمه درو پنجره باز میکنم 😁😁
۳۱.۶
😐😐😐😐😐😐😐 بخاری خاموش . دروپنجره ها باز
بخاری خاموش و خونه خنکه
۲۴ عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.