خانوما
هزینه سونو آنومالی رو میشه بگین

۹ پاسخ

همه جا باهم فرق داره ، شما جایی که میخوای بری زنگ بزن بپرس
من کرج چند جا زنگ زدم هر جا یه قیمت گفت
من خودم ۲۳۰۰ رفتم

من شنبه رفتم انومالی و داپلر ۵۹۸۵۰۰۰ تومن ، انومالی تنها ۳ خورده ای گفت

من انجام دادم 2600

۴۷۰۰ بود من ماه قبل رفتم

آزادش 5350بود
برا من با بیمه 1600

اسفند ۱۷۰۰بود

من دیروز انجام دادم ۳۵۰۰

۲ هفته پیش با داپلر برای ‌ من ۴/۱۰۰ شد با بیمه تامین البته تامین فقط داپلر داد

سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

سوال های مرتبط

مامان فندق💗🧿👶🏻 مامان فندق💗🧿👶🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پروا🍼🩷🤱 مامان پروا🍼🩷🤱 ۳ ماهگی
مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🫀گل دختر‌🩷 مامان 🫀گل دختر‌🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو من🪽🩵 مامان کوچولو من🪽🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری