سلام خانوماهزینه سونو انومالی چنده؟؟

۹ پاسخ

۱۵۰۰ البته آزاد

برا من شد 1950

۲میلیون و خرده ای

ب من گف ۲ و پانصد

پیش ما شد یک و نهصد

مرکز نسل فردا چهار تومن به بالا

بستگی به جایی داره که سونو میدین به من گفتن ۱۸۰۰ هفته دیگه وقتمه

برا من رفتم وقت بگیرم گفت ۱۷۸۰

به من گفتن ۱۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی
مامان 🩷 دخترم🩷 مامان 🩷 دخترم🩷 ۲ ماهگی
مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقامهدی ونینی🌱 مامان آقامهدی ونینی🌱 هفته سی‌ویکم بارداری