۸ پاسخ

مامان مهرسام الان تایپینگ شما رو دیدم جفتتون پایین بود چیکار کردین اومد بالا منم پایینه لک دارم همش نگرانم

آره چی احتمال داده بود

انتی احتمال نداده بود

خداروشکر همه چی خوبه عزیزم نینیتم پسره 🥹😍

مرسی بالاترم رفته

ان تی سرویکست چند بود؟

عزیزم همه چیش خوبه خداروشکر ❤

وزنش که خوبه 🥰
جنسیتش هم پسره درسته؟

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان کوچولو من🪽🩵 مامان کوچولو من🪽🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری