۴ پاسخ

اگه فقط بخوای با دوشیدن بهش بدی کم کم شیرت خشک میشه. بچه باید مک بزنه که مغز دستور ترشح بده. برو پیش دکتر یا ماماهای بهداشت و تلاش کن دوباره بگیره

تلاش کن بده عزیزم هنوز یک ماهشه بده میگیره تلاش کن خیلی

چرا؟ شیرخشکم می‌دادی که دیگه نمیگیره؟

فک نکنم فرقی داشته باشه
مهم اینه شیر تخلیه بشه😁

سوال های مرتبط