شیردوش برقی خوب نیست شکل نوک سینه رو عوض میکنه اینو بیمارستان به من گفت
بیمارستان بهم گفت شیردوش دستی مارک لاو بگیر که من پیدا نکردم یه مارک دیگه گرفتم
من شیرم خیلی خیلی کمه هم با دست میدوشم هم با شیردوش میدوشم با اینکه کمه ولی خب همونم میریزم با شیرخشک قاطی میکنم میدم دخترم میخوره
خیلی ناراحتم شیرم کمه ولی خب دکتر گفت تا 3 ماه تلاشتو بکن بعد اگه شیر نیومد میتونی بگی شیر ندارم
چند روز که بگذره بدوشیش خشک میشه
وقتی میک نزنه بچه ، شیر خودش خشک میشه ، واسه من که اینجوری بود
خوراکتو کم کنی اره لاغر میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.