بیشتر از ۴کیلو نمیشه تنش کرد يعني نهایتش ۱۵ یا ۲۰ روز
هفته اول به نظرم یه دو دست بگیر لازم بود میگیری پوشک هم همین طور من خواهرزاده وزنش ۳۷۰۰بود قدش ۵۳بود اینجوری بود
بستگى به قواره لباس داره بعضى لباسا قواره بزرگن و سايز صفرشون تا ٤ كيلو جوابه
من سر پسرم 3800بود سایز 0براش میپوشیدم
همون هفته اول فکر کنم بلااستفاده بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.