مامانا ک بچه شون همسن بچه منه چ قطره ای میدید بهشون

۲ پاسخ

منم فقط آ د میدم اونم بیشتر روزها بادم میره خیلی نامنظم میدم متاسفانه.هر وقت یادم میوفته ک بدمش .خوابه

من آ د میدم با قطره کولیک ایز برا نفحش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دو دلبر🥹😍 مامان دو دلبر🥹😍 ۱۲ ماهگی