خانوما من امروز سنو دادم گفتش که جنین سفالیکه، ینی چی؟

۲ پاسخ

زایمان طبیعی 😅

ینی زایمانت طبیعیه اگه نچرخه
بچه سرش پایینه پاهاش بالا

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان sasa  ❤️s مامان مامان sasa ❤️s هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری