والا منم ۶۰تا میدادم اگه فقط شیر خشک میخوره ۳۰تاکمه برا بچه من پسرم الان یک ماهه ۱۲۰تا میخوره رفلاکسم نداره اصلا بالا نمیاره هر ۳ساعت ۱۲۰تا شیر نان میدم
بنظرم پونزده سی سی باید بدی پنج تا هم اضافه میدی ولی فاصله بنداز نیم ساعت ک رفلاکسی نشه
نه زیادی میشه
30تا کافیه
اشتباه منو نکن همون سی تا کافیه من ۶۰تا دادم رفلاکسگرفت
بالا میاره نده معدش خیلی کوچیکه اذیت میشه
نه برا این سن ۳۰تا اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.