۶ پاسخ

نه عزیزم نرماله بیشتر از ۳۸ نباید بشه😚

عزیزم این دمای طبیعی بدنه 37.5 به بعد شروع تبه

نه بابا عالیه

بنظرتون خراب نیست یا اشتباه نمیخونه

نه خوبه 38به بالا تب هست

نه عادیع

سوال های مرتبط