ببین من بردم دکتر گفت نیازی نیس اروغ بگیری
بزارش رو یه بالشت حالت شیب داشته باشه
یا توی کریر بخوابونش
من که اصلا نمی گرفتم چون سخت بود ولی اگر اذیت شد بگیرش
پسر من تا ۲ سالگی یک بارم بادگلو نزد
هر وقت شیر میخورد چند دقیقه بعد چندتا گوز میداد و تمام 😂😂😂😂
دکتر گفت مشکلی نداره ، بادی که از بالا میخواد بیاد ، از پایین خالی میشه😂
اگه خودش اذیت نیست ولش کن بیدار که شد بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.