از دوازده تا شش عصر گریه میکرد بهانه میگرفت پاراکید هر چهار ساعت بهش میدادم کمپرس سردهم میذاشتم تا این روز دیگه ساعت نه هر چهار ساعت بهش پاراکید دادم بیقراریش همون چند ساعت بود تیم نکرد حتی
آرمیس بسته بندی شده😂
فقط زیاد نپوشونش من یه بادی پوشوندم پاهاشو قنداقش کردم پاشویه پاراکید سر موقع
منک خیلی اذیت شد.تب اسهال شیرم نیمخخوره
برای ما اصلا سخت نبود
اولش که اودیمش خونه لباسشو کم کردم فقط یه شلوار و یه رکابی تنش کردم براش کمپرس سرد می زاشتم در حد۱۰دقیقه بعدم اصلا در طول روز تب نکرد شبم هر یه ساعت یه بار ساعت کوک کرده بودم تبشو میگرفتم فقط یه بار ساعت تقریبا دورو بره ۵صبح بود که تبش یهویی شد۳۸.۳دیگه سریع پاشویه کردم و پاراکید دادم اومد پایین
من پسرمو اینجوری کنم دیوونه میشه.باید دستاش آزاد باشه😂
دختر منم امروز واکسن زد وقتی بیداره بیقراری میکنه
ای خدا ساندویچ شده😃😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.