۷ پاسخ

همون پول و بده براش سکه بخر
بیمه خوب نیس

من همسرم تصمیم گرفت بیمه بگیره براش سالیانه گرفتیم از ده میلیون پرداختی یا بیت و پنج درصد مثلا سال بعد حدودا باید دوازده میلیون پرداخت کنیم بنظرم خیلی خوبه من دختر داییم هجده سالش شد پارسال پول گذاشتن روش براش دویست و شش خریدن پونصد میلیون بیمه بهش داد

عزیزم چرا اشتباه محض هس مگ شمابیمه ندارین پ حتما اونم اشتباه محضه

ما کردیم، عمه ش‌ نمایندگی داره مجبورمون کرد وگرنه تو این مملکت🥚ی همون هر از چندگاهی براش طلا میخریدیم بهتر بود

تو مملکتی که تورم اینجوریه بیمه به درد نمیخوره

عزیزم من نماینده فروش بیمه عمر هستم تو بیمه پاسارگاد کارمیکنم.قبلا از50هزار شروع میشد الان100هزار شروع میشه ماهانه سه ماهه شش ماهه یکساله هستش هرطور خودتون بخوایین میتونین انتخاب کنین.بیمه گر شما یا همسرتون میشین بیمه شده بچتون تا 18سالگی هم نمیتونه خودش برداشت کنه.ولی شمابخوایین میتونین بعد از5سال بازنشست کنین.بازم سوالی بود درخدمتم

گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگل ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکس میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بده🌼✨🧡





✳️✳️✳️✳️




@melodi780

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاس🌸🍒 مامان شکوفه گیلاس🌸🍒 ۱ سالگی