برا من دوماهگی تموم شد خوب شد تا دیشب، از دیشب شروع شده باز
واسه من چهار ماه ک تموم شد دو سه روز خوب شده بود
دوباره واسه دندون شروع کرده
پسر من اخر دوماهگی خیلی اروم شد اخر ۴ماهگی باز بدتر شروع کرد
همچنان ادامه داره هربار به یه بهونه🥴🥴
بعد سه ماه هر روز بهتر میشن
هنوز ادامه داره واسه من
برا ما که هنوزم هست هر سری یه چیز جدید
مگه بعد ۴۰ روز بهتر نمیشن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.