۸ پاسخ

برا من دوماهگی تموم شد خوب شد تا دیشب، از دیشب شروع شده باز

واسه من چهار ماه ک تموم شد دو سه روز خوب شده بود
دوباره واسه دندون شروع کرده

پسر من اخر دوماهگی خیلی اروم شد اخر ۴ماهگی باز بدتر شروع کرد

همچنان ادامه داره هربار به یه بهونه🥴🥴

بعد سه ماه هر روز بهتر میشن

هنوز ادامه داره واسه من

برا ما که هنوزم هست هر سری یه چیز جدید

مگه بعد ۴۰ روز بهتر نمیشن؟

سوال های مرتبط

مامان 🧸 نویان مامان 🧸 نویان ۸ ماهگی
مامان نفس کوچولو مامان نفس کوچولو ۳ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی