خانوما از چند ماهگی گریه ی کودک کم میشه

۲ پاسخ

چرا گریه میکنه؟کولیک داره ؟بستگی علت گریه داره

برا من از سه ماهگی یکم بهتر شد ولی چهار ماهگی هنوز بهتر میشه الان گریه دیگه برا دل درد نداره چهار ماهگی فقط وقتی کلافه میشه و بد خواب میشه گریه میکنه

سوال های مرتبط

مامان 🧸 نویان مامان 🧸 نویان ۸ ماهگی
مامان آیکان مامان آیکان ۱۳ ماهگی
مامان ماهلی و نی نی مامان ماهلی و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان پسرم مامان مامان پسرم ۴ ماهگی