۱۹ پاسخ

خوب خیلیااره دارن برااینکه روده و معده بچه ها زیر ۶ ماه تکامل پیدا نکرده طبیعیه خوب کوچولوت اگه گریه نمیکنه ازین موضوعات رنج نمیبره عالیه ک خداروشکر براش اسپند بریز

ن پسر من نه کولیک داره ن رفلاکس خداروشکر

بچه منم نداره فقط گاهی شکمش درد میکنه که گریب میکسچر میدم
یعنی نمیدونم کولیک چیه
و به چه دردی کولیک میگن

وووی وووی وووی نازی ،قلبم رفت براش
دلم خواست بچلونمش تو بغلم
خدا حفظش کنه مامانی
من فرق رفلاکس وکولیک رو نفهمیدم آخر😂

مال منم رفلاکس کولیک نداشت چند روزه کولیک امده سراغش اونم کمه

پسرمن کولیک و رفلاکس نداره حساسیت به پروتئین گاوی داره که چون تو رژیم سختم به رفلاکس نرسیده وگرنه کسایی که این حساسیتو دارن اغلب رفلاکسم دارن

شیرخشک میخاسی عزیزم بفرستمت؟

خداروشکر که نداره انشاالله هیچ وقت هیچ مشکلی نداشته باشه

پسر من خداروشکر نه کولیک داره نه رفلاکس فعلا

دختر من کولیک رفلاکس و حساسیت رو باهم داشت دهنم سرویس شد داغون شدم تا بزرگش کردم و ب اینجا رسوندم

خب حالا چ اسراری داری ب همه بگی؟میخای چشم بخوره؟

خب الهی شکر که ندارن

ببین من حس میکنم سه تا چیز همه یاد گرفتن کولیک، رفلاکس و حساسیت به پروتئین گاوی، پسر من تا پنجاه روز اول خیلی خیلی بی قرار بود اما میرم پیش یه آقای دکتری که متخصص اطفالن و سن زیادی دارن جلسه اول به من گفت همه بهت میگن بچه مریض فلان بصار در صورتی که نیست بچه همینه تا یکم بزرگ بشه هیچ دارویی هم نداد حتی برای دل درد گفتم گفت من به بچه انقدری دارو نمیدم واقعا هم هی که گذشت پسرم بهتر شد بدون دارو

دوتا دارم یکش یسالش یکش سه ماه اصلا نداره

پسر من کولیک شدید داشت از ۴ ماه به بعد خیلی بهتر شده و الان رفلاکس داره

آره دختر من رفلاکس هنوزم داره کولیک داشت یه قطره گرون قیمت گرفتم دادم خوب شد دائم درحال گریه ک نیس بخاطر رفلاکس فقط بالا میاره مقداری شیر رو کولیک هست ک بچرو اذیت میکنه قبلا گریه میکرد دائم

پسر من کولیک داره

عزیزم دخترمن کولیک داشت

پسر من هر دوتا رو داره بچم پر از پرده😭😭😭جگرم ریش ریش شده

سوال های مرتبط