۴ پاسخ

گوشت گوساله داری چرخ کن با گوسفندی مخلوط کن استفاده بشه

خیلی هم خوبه

والا ما همیشه گوشت گوساله میخوریم چیزیمونم نشده

چون طبع سرد داره و خون تیره در بدن تولید میکنه خون فاسد

سوال های مرتبط