۹ پاسخ

هرچی خودمون میخوریم به دخترمون هم میدیم.

92 بود فکر کنم بیشتر ژنتیکه ولی هر روز بهش بادوم درختی میدم احتمال میدم تاثیر داشته باشه

هر چی خودمون میخوریم ولی این غذاها رو بیشتر دوست داره:کباب،کتلت،کوبیده،ماکارونی،خوراک لوبیا،پیتزا خونگی

۸۱بود

بیشتر ب نج با چیزی قدش 83

قدش ۸۹ بود همه چیزایی ک مفیده میدم بهش و چیزایی ک مضره اصلا نمیدم هر روز گوشت یا مرغ میدم عاشق کبابه دیگ آجیل و بادوم زمینی و کشمش هم دوس داره سعی میکنم هر روز بهش بدم

هله هوله سوپرمارکتی نمیدم بهش
چییی بشه ی بسکوییتی چیزی بدم
غذای خونگی و میوه و اینا فقط میخوره، لبنیات همه چی میدم بهش
قدشم ۸۷ بود

بیشتر برنجی میخوره
قدش ۸۲ بود ۱۸ ماهگی

۸۴ سانت

سوال های مرتبط

مامان هنرمند🤗🤗 مامان هنرمند🤗🤗 ۲ سالگی
مامان ❤️diyako❤️ مامان ❤️diyako❤️ ۲ سالگی
مامان پسرقشنگم مامان پسرقشنگم ۱ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری