۷ پاسخ

اگه کولیک داره بادمجون نفاخه

نه برای شیرت هم خوبه شیر زیاد میکنه

نفخ داره خیلی اگه بچت اذیت نیست بخور اگه نه اذیت میشه گناه داره

بخور ببین من میخورم

من میخورم شیرم خیلی زیاد کد

دکتر گفت نخور

من ک خوردم یع بار چیزی نشد

سوال های مرتبط

مامان رایان 💙 🐣 مامان رایان 💙 🐣 ۴ ماهگی