ازمایش دی ایی یا نه
اره من شوهرم داد بهداشت گفت برای بیمارستان لازمه چون من مینور تالاسمی هستم گفتن باید رو پرونده باشه که شوهرت نیس
یه ازمایش از بچه میگیرن وقتی دنیا میاد چکاپ خونه برای فهمیدن اینکه خونش چیه
چون اگر مادر منفی باشه پدر مثبت توی بارداری ۲۸هفته مادر رگام میزنه
بعدی که بچه دنیا میاد هم از بچه خون میگیرن اگربچه خونش مثبت باشه مث باباش باشه دوباره یه دوز رگام دیگه بعد زایمان میزنن مادر
احتمالا برای اینه
چ؟
چ زمانی؟
چ آزمایشی؟
چ ازمایشی از پدرش میگیرن😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.