۳ پاسخ

نه من برای ارد برنج و با اب اول حل میکنم بعدش میزارم روی حرارت ۱۰ دیقه میجوشه و باید هم بزنی همش بعدشم توش میوه موز و سیب و اینا مثلا یا تخم مرغ رنده میکنم میریزم و یکم روغن و یکمم مغزیجات شیرینیشم یا خرما یا موز یا نبات میریزم این خیلی مقویه و بچاهم دوست دارن و قوت داره

من با آرد برنج درست ميكنم آرد برنج و شير پاستوريزه ماجان يا آب پودر مغزيجات براي شيريني شم يا خرما ميريزم يا سه شيره

من نشاسته با اب سرد باز میکنم شیر هل و گلاب میریزم هم میزنم با شله کم ی ذره ب قوام رسبد شکر میریزم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان یگانه جونم مامان یگانه جونم ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان قلبک بور بوری مامان قلبک بور بوری ۱ سالگی