نه من برای ارد برنج و با اب اول حل میکنم بعدش میزارم روی حرارت ۱۰ دیقه میجوشه و باید هم بزنی همش بعدشم توش میوه موز و سیب و اینا مثلا یا تخم مرغ رنده میکنم میریزم و یکم روغن و یکمم مغزیجات شیرینیشم یا خرما یا موز یا نبات میریزم این خیلی مقویه و بچاهم دوست دارن و قوت داره
من با آرد برنج درست ميكنم آرد برنج و شير پاستوريزه ماجان يا آب پودر مغزيجات براي شيريني شم يا خرما ميريزم يا سه شيره
من نشاسته با اب سرد باز میکنم شیر هل و گلاب میریزم هم میزنم با شله کم ی ذره ب قوام رسبد شکر میریزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.