سلام خانما آب دور جنینم اومده رو ۸ خطرناکه؟

۵ پاسخ

کاهو و اب فراوان استفاده کن عزیزم دیابت نداری هندوانه هم خوبه منم سر بچه اولم ۳۲ هفته هفت شد با مایعات رسوندم ۸/۵ تا اخر همینجور موند فقط و فقط مایعات بخور

کمه نرمالش ۱۰تا۲۰هست
اب بخور مایعات بخور
قند نداری هندونه و ملون بخور

مال منم تو دو هفته از ۱۳ و نیم شده ۱۰
هندونه میگن خوب میبره بالا و اب مداوم خوردن

تا میتونی همدوانه بخور حتی شده یدونه هندوانه کاملو در روز بخور

کمه عزیزم اب و هندوانه زیاد بخور تا بره بالا

سوال های مرتبط

مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۹ ماهگی
مامان فرهان💙نورهان💖 مامان فرهان💙نورهان💖 ۶ ماهگی
مامان مهزیار مامان مهزیار ۹ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۲ ماهگی