کاهو و اب فراوان استفاده کن عزیزم دیابت نداری هندوانه هم خوبه منم سر بچه اولم ۳۲ هفته هفت شد با مایعات رسوندم ۸/۵ تا اخر همینجور موند فقط و فقط مایعات بخور
کمه نرمالش ۱۰تا۲۰هست
اب بخور مایعات بخور
قند نداری هندونه و ملون بخور
مال منم تو دو هفته از ۱۳ و نیم شده ۱۰
هندونه میگن خوب میبره بالا و اب مداوم خوردن
تا میتونی همدوانه بخور حتی شده یدونه هندوانه کاملو در روز بخور
کمه عزیزم اب و هندوانه زیاد بخور تا بره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.