۱۳ پاسخ

اذیتی که نبود من رفتم خنک بود طعم پرتقال میداد برا من ولی اونش بده که باید ناشتا همچین چیز شیرینی رو بخوری و دو ساعت بعدشم ناشتا بمونی من که حالت تهوع میگرم بیشتر از یه ساعت معده م خالی باشه ولی تحمل کردم و تموم شد

عزیزم از تجربه خودم بخوام بگم،اولا من اصلا شیرینی جات دوس ندارم ولی اون شربت طعمش خوب بود فقط بکم زیاد شیرین بود،بقیه دوستان گفتن حتما از اب خنک استفاده کن،بعدشم من با همسرم رفته بودم تو ماشین بالش پتو گذاشتم بعد هر ازمایش میرفتم تو ماشین دراز میکشیدم شما اگه شرایطشو نداری یجای خنک بشین سعی کن تحرک نداشته باشی و به گوشی نگاه نکنی چون وقتی اون شربتو یدفه با شکم خالی میخوری ممکنه معدت اذیت شه و سرگیجه اینا بگیری که باعث تهوع میشه ولی اگه بی حرکت بشینی و به گوشی نگاه نکنی چشاتو ببندی حالت بد نمیشه،برا من که اینجوری گذشت

با آب یخ بخور مزه سنیچ پرتقالی میده

آزمایش رو آزمایشگاه میگیرن یا باید بریم بهداشت؟

من بارداری اولم از بس همه بد گفته بودن استرس داشتم ولی وقتی رفتم چیز خاصی نبود اتفاقا پودره هم خیلی خوشمزه بود انشالله فردا ک میرم واسه این یکی هم اکی باشه

چرا انقدر بقیه غول ساختن از این ازمایش
اتفاقا شربتی ک میده خیلیم خوشمزست فکر کن داری ابمیوه میخوری انقدر یه چیز بزرگ نکنید
اخرین ازمایش(چهارمین نوبت)

ک سه ساعت بعد هست یکم ضعف میگیری
استرس نداشته باش اصلا

اول از همه به یسریا کاری نداشته باش اونا کلا همیشه استرس میدن😒 دوم اینکه باور داشته باش میتونی انجامش بدی همونطور که خیلیا انجام دادن بنظرم این چیز خاصی نیست الکی بزرگش کردن برو با خیال راحت ازمایشت رو بده توی محلول هم اب خنک بریز و سر بکش میگذره میای خونه با حال خوب نگران نباش❤️

اب خنک ببر همرات با اب خنک‌قاطی کن مث شریت میشه و اروم اروم بخورش
تحرک هم نداشته باش جای خنک بشین
من همینکار کردم راحت گذشت
فقط اینکه چندساعت باید بشینی خسته کنندست

من امروز رفتم حالمم بد نشد
یه تخت گرفتم ازشون دراز کشیدم که حالم بد نشه

هیچی نمیشه خوشمزست که، مزه شربت پرتقال میده ولی کمی غلیظ تر🤤😋

ن بابا فقط یکم بعد خوردن اون محلول حالت تهوع میگیری ک اونم قابل تحمله

سلام گلم من دادم ولي نيم ساعت بعد اوردم بالا خود ازمايشگاه بهم گفت فردا خواستي بياي قلبش قرص دميترون بخور منم خوردم اوكي بودم

آب خنک باخودت ببر ک اون پودر وبااب خنک حل کنی واروم آروم بخوری حالت بد نشه ایشالا ک ازاین مرحله ام بخوبی بگذری

سوال های مرتبط