۷ پاسخ

آروق داره حتما

بنظرم دلش درد میکنه با درد شیر میخوره

پسز منم اینجوری می‌خورد بنظزم کلا نوزاد ها مدلشون اینجوریه با نق نص کردن شیر میخورن

نفس کم میاره برا همین فک میکنی نق میزنه طرز سینه گرفتنتو دقت کن زیاد ب دهنش فشار نیار

سلام عزیزم خوبی؟ میگم ک شما سزارین شدی؟ بی حس شدی؟

چند روزی بود بچم موقع شیر خوردن سینم نق میزد ، فکر می کردم آروغ داره یا نفخ داره که نق میزنه بعدا متوجه شدم شیرم کم شده و چون شیر خوب نمیاد اعصابش خورد میشه

شاید خوشش نمیاد من شیر خودم و با نق میخوره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان ❤️ماهلین مامان ❤️ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان آنیل
🩷 مامان آنیل 🩷 ۳ ماهگی
مامان آنیسا و آرکان مامان آنیسا و آرکان ۴ ماهگی