چون منظم نیست نیازی ب دکتر رفتن نیست عزیزم
خانما از ۸ و نیم تقریبا ۵ دقه ب پنج دقه یا ده دقه میگیره ولی درد ندارم؟؟؟؟؟؟
اخه من سزارینی ام..
ن منظم بود برو
منظم نیست دیگه فک نکنم لازم باشه که بری
مال من از ۵.۶ ماهگی هی اینجوری میشه جدیدا هم بیشتر شده ولی ماما گفت تا وقتی درد نداری هیچ مشکلی نداره و طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.