۷ پاسخ

من لکه بینی وبعدسونو

خونریزی میوفتی

من یکم درد پریودی داشتم فک کردم عادیه رفتم سونو گفت ی هماتوم خیلی کوچیک داری استراحت کن شیاف داد

بله درد کمر و پا و دل داشتم مثل پریودی رفتم تریاژ سونو اورژانسی انجام دادن گفتن ۴۰ درصد هماتوم دارم و بستری شدم بعدم که مرخص شدم دیگه استراحت مطلقم

من تو سونو قلب فهمیدم و هیچ علایمی هم نداشتم

من فقط از سونو قلب ! لکه بینی هیچ نداشتم ! بعدشم تو انتی چون یکماه اینا شیاف گذاشتم برطرف شد

سونوگرافی تشکیل قلب

سوال های مرتبط