من لکه بینی وبعدسونو
خونریزی میوفتی
من یکم درد پریودی داشتم فک کردم عادیه رفتم سونو گفت ی هماتوم خیلی کوچیک داری استراحت کن شیاف داد
بله درد کمر و پا و دل داشتم مثل پریودی رفتم تریاژ سونو اورژانسی انجام دادن گفتن ۴۰ درصد هماتوم دارم و بستری شدم بعدم که مرخص شدم دیگه استراحت مطلقم
من تو سونو قلب فهمیدم و هیچ علایمی هم نداشتم
من فقط از سونو قلب ! لکه بینی هیچ نداشتم ! بعدشم تو انتی چون یکماه اینا شیاف گذاشتم برطرف شد
سونوگرافی تشکیل قلب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.