۲ پاسخ

عههه منم امروز روز هفتم آزادسازی ام همین علائم شمارو دارم

سلام عزیزم زیاد رو خودت تمرکز کن نکن خدا بخواد باردار میشی انشاالله

سوال های مرتبط