۱۶ پاسخ

خواهر همتون اول برید پیش یک‌مشاور اصلا حرفاتون طبیعی نیست درد بدتر هم هست که میگن چرا دنیاش اوردی خدا بچه سالم داده بهتون الحمدالله همه کولیک دارن
مواظب دندون باشید تا خراب نشه خب حالا کولیک و رفلاکس نشه جلوشو گرفت دندون خراب نشه که میشه جلوشو گرفت
ببخشیدا شوهرت و مادرت جلو من بودن میشستم پهنشون میکردم رو‌بند لباسی

ربطی به شیر خشک نداره بچه های شیر خشکی خیلیم تپل و درشتن من شیر خودمو دادم ولی دخترم لاغره

خب ببخشید زن قدبلند میگرفت که بچش قدبلند بشه،شما به همسرت بگو قد منو که دیده بودی قبول نمیکردی برای ازدواج 🤔

ببخشید شوهرت حرف مفت میزنه شما هم عزت نفست پایینه سر خم میکنی! هیچ بچه ای فک کنم به اندازه بچه من سر کولیک و رفلاکس اذیت نکرده، دقیق ۳ ماه ک‌لیک داشت فقط گریه و بی خوابی شبانه همین که ک‌لیک خوب شد رفلاکس پنهان شروع شد! پدرم درومد هم دارو میدادم هم شیشه نمیگرفت یا تو خواب دادم یا با سرنگ درست تا دو سالگی! واقعا پدرم درومد تا ۲ سال، دندونشم هرموقع شیر دادم زودی آب دادم نمونه رو دندون شکلات اینا از اول ندادم اونم الان دیگه علاقه نداره موقع خواب شیرینی نمیدارم بخوره، با هر مصیبتی هم شده جنگ و دعوا مسواک زدم براش، ماشالا تا الان دندواش سالمه، کم خونی هم خواهر من دارو داره ببر دکتر بده داروشو به غذاهاش برس چیپش و پفک نده شکلات و شیرینی به اندازه گوشت و مرغ و آجیل بده!! بچه داری واقعا سخته ولی شما دیگه کلا از ریشه زدی

عزیزم بچتون رفلکس داره وبدغذا هست و وزنش کمه شما کجامقصر بودید قد کوتاهیشم بخاطر بد غذاییوش هست رشد ندارن معذرت میخوام شوهرتون حرف مفت زیاد میزنه همه ی مشکلات زندگیش از چشم شما میبینه عزت نفستون ببرید بالا از خودتون دفاع کنید
خواهرشوهرم قدش کوتاه بچه هاش کوچک که بودن بد غذا بودن و ریزه میزه از همون کوچکی بچه‌ هاش برد دکتر تغذیه دارو تقویتی اینا خوردن الان همچون قد کشیدن از خواهرشوهرم ی سر وگردن بلند ترن هردو دختر هم هستن .

هیچکس هیچکسم بدون دردو رنج نیست

بخدا همه ی اینا چاره داره انقدر ناشکری نکنین دندون درد خوب میشه کم خونی درست میشه با یه شربت قدم بلند میشه حالا همه که نباید تو بزرگ سالی قدشون ۱۷۵ باشه که انقدر بچه رو بابچه ی دیگه مقایسه نکن عزیرم خداروهزار بار شکر کن که تنش سالمه

قد و وزنش که غیر معمول نیست که بگی کوتاهه و ارثی و ...
دندون درد میشه ببری دکتر ببینی چی میگه بچه درد نکشه
خدا رو شکر کنید که سالم و چهار ستون بدنش سالم اخه مگه میشه تو این سن کن رو بچه عیب بزاره یه پدر و اون تقصیر مادر بندازه ؟؟!!!
پدر و مادر باید ستون باشن بچه بهش تکیه کنه قدش ۹۸ فوقش الان بچه های قد بلند تر از سن بچه شما ۱۰۵ و اینا باشن ... بچه شما کوتاه قد نیست
دختر من ۴ سال و ۲ ماهش ۱۳ کیلو نیمه خیلی وقته وزن اضافه نکرده اینا طبیعیه... بچه ها با هم فرق دارن
یادمه دوره راهنمایی من از تمام همکلاسیم بلند تر بودم ... دوره دبیرستان اونا از من بلندتر شدن .... شرایط رشد محیط همه چیز موثره

شوهرت میگه اینا همش تقصیر شماست یعنی؟؟؟!!!!🤔 اگه اینطوره بگو خودشا نشون یه روانپزشک بده

اولا قد دختر به پدر میره نه مادر، بعدم کم خونی و دندون درد که درمان داره قطره اهن بده ببرش واسه دندونش دندونپزشک کم خونی و درد دندون خودش باعث بی اشتهایی میشه

مک قد و وزنش چنده عزیزم ؟

عزیزم کلیشو دوباره چک کردید ؟

قد کوتاهی ارثی هستش و اینکه بچه ها یکدفعه قد میکشن نگران نباش دندون درد هم حتی ارثیه و از خوردن شکلات زیاد اصلا چیز نگران کننده ای نیست که انقد ناشکری میکنی...همه بچه ها کولیک و رفلاکس دارن

عزیزم یکم ب اعصابت مسلط باش بعد برنامه ریزی کن برای مشکلات دخترت
چه ربطی ب شیرخشک داره رفلاکس ؟
من یه قطره ام شیر مادر ب پسرم ندادم ولی مشکلی نداشت
دندوناشم باید از اول انگشتی بعد مسواک معمولی بدون خمیر بعدم با خمیر دندون میزدی حالا ک کار از کار گذشته ببر پیش دکتر نشون بده دندونشو

چراناشکری میکنی اخه دختر

دختر بردار من پنج سالشه ۱۲کیلو دختر بزرگشم ۱۵ کیلو هست ۶سالشه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی