۹ پاسخ

ایران اگر پول، موتور برق، تانکر آب، کپسول اکسیژن، قطب‌نما، ماسک فیلتردار، بخاری برقی، پنل خورشیدی، ژنراتور پشتیبان، فیلتر تصفیه آب، چراغ قوه شارژی، پاوربانک قوی، داروی ضروری، بنزین ذخیره، کیسه خواب، کپسول گاز، بطری آب قابل‌حمل، کولر گازی همراه، کیف نجات، سیم‌کارت خارجی، جعبه کمک‌های اولیه، GPS ماهواره‌ای، لپ‌تاپ با V..P..N، دوچرخه، و یک خط هوایی برای خروج اضطراری داشته باشی بهترین جا برای زندگیه😍

منم ديشب داشتم به همسرم ميگفتم انگار داريم تو فيلم ها زندگي ميكنيم اگه ميدونستم اينطور ميشه هيچوقت بچه دار نميشدم….شوهرم ميگه اتفاقا آينده ي بچه هامون خوب ميشه نميدونم واقعا همه اميدواريم به روزهاي خوب….

من که چیزی ذخیره نکردم خدارحم کنه

منم یک درصد احتمال نمی‌دادم جنگ ببینم تو این زمونه

وای از دست این مردا که انقد خوش خیالن😩🤦

منم چندتا تشت وبوشکه های نوشابه رو آب لوله پور کردم دوتا بچه دارم بی آبی خیلی سخت میشه برامون ۴بوشکه آب تصفیه برا خوردن داریم دیگه هچی ذخیره نداریم

چقدر شماها سخت میگیذید اگه بزنن بعد چندساعت وصل میکنن

خدا بچهات حفظ کنه

خوشبحالتون برق نباشه با چراغ قوه مارتون راه میوفته
ما بدون برق کباب میشیم بادبزن و این چیزا حریف گرما و رطوبت ابنجا نیست 🦦

سوال های مرتبط