خانوما مایع امینوتیک ۲۲ نرماله ؟!!

۳ پاسخ

نرمال 10 تا 20 هست
امکان پاره شدنش هست باید رعایت کرد شیرینی هم نخور شیرینه باعث میشه اب زیاد بشه
ان شالله که هیچ مشکلی پیش نیاد

اب کمتر بخور هندونه ونوشابه ودلستر وگرمک نخور تا ابش کمتر بشه

یکم زیاده

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد