۸ پاسخ

من تجربه ندارم عزیزم ولی دارم دوره های زایمان میبینم مربی میگه برای زایمان راحت بازد استرس از خودت دور کنی و نظرات اینجا ممکنه بهت استرس بده چون تجربه هرکسی متفاوته ولی آمپول فشار میگن مثل فاز فعال زایمان دردش، با خودت آب آناناس طبیعی و کمپوت ببر آمپول زدن بینش ورزش کن و آبمیوه بخور
انشاالله زایمانت راحت باشه

ماما بهداشت گف آمپول فشار ک میزنن دردش عجیبه زیاد جالب نیس خوب نیس نمیتونی تحمل کنی ولی دردی ک خودش شروع میشه اون قابل تحمل تره منم گفتم‌وقتی درد های من نمیاد بالا چیکار کنم مجبوریم با آمپول فشار بیارن دیگ میگف از من‌گفتن بود اون فلان اگ صبر کنی تا ۴۱ هفتت پر بشه بعد بری بستری بشی بهتره گقتم من بدبخت استرسی شدیدم میترسم هی ب زایمان یا چیز دیگ فکر کنم یا یهو استرسم بگیره بچه مدفوع کنه گف پس آخر هفته هم میتونی بری بستری بشی انشالله زایمان کنی چون شکمم‌نگا کرد گف بچه رسیده قشنگ بزرگ شد شکمت دیگ جا نداره

عزیزم من تجربمو گذاشتم درمورد زایمان طبیعی با آمپول فشار تو تاپیک هام هست بخون

من آمپول فشار که زدن دوزش کم‌بود ولی خودشون با معاینه دهانه رحم رو تا ۴ سانت باز کردن ساید کلا یکساعت شد رفته بودم بیمارستان بعدم با یه سیخ پلاستیکی کیسه آب رو زدن

نه کمپوت نه هیچی بدرد نمیخوره درداشم قابل تحمل نیست از داخل بیرون هزار تا پارگی من سه روزه که میمیرم زنده میشم

اصلا انتخاب آمپول فشار اشتباست

من بستری شدم امپول فشار بهم زدن اولاش درداش قابل تحمله
هر چی دوزش ببرن بالا درداش شدید تر میشه
من دهانه رحمم یاز نشد روز دوم هم امدول فشار گرفتم روز دوم خیلی دردا شدید و بد بود بازم باز نشد سزارین شدم

کمپوت آناناس میگن خوبه واسه دهانه رحم

سوال های مرتبط