پستونک باید بجوشونیم. بار اول؟

۵ پاسخ

یابامایع استریل یاهم بانمک وسرکه بشوربعدباآب داغ آب کشی کن ومن هردفعه که شیرمیدم نمیشورم فقط باآب داغ آبکشی میکنم فقط یه بارصبح ها ویه بارشب میشورم بلاخره این مایع های شوینده خودش مضرهست ولی بااب داغ آبکشی حتما

نه مایع مخصوص استریل بشه

پستونک پلاستیکی هست نجوشون خوب نیست با مایع ضد عفونی قشنگ بشورش یه چند قطره بریز تو یه ظرف پر از آب چند دقیقه بزارش بعد قشنگ ابکشش کن عزیزدلم

من با مایع ضدعفونی کننده شستم

من با مایع ضدعفونی کننده وسایل بچه شستمش نه نیازی نیست فکر کنم

سوال های مرتبط