عزیزم انترامیل از کسی پرسیدید مصرف میکنید؟دکترتون گفته ؟اخه منم میخام مصرف کنم
والا خود تخم مرغ آدمو لاغر میکنه چه برسه جنین بزار برسی هفته ۳۷ یهو میره بالا
اگه شرایطشو داری.روزی چن تا دوته گوشت گوسفندی کباب کن بخور
ببین نکن
چرا دنبال چاقی هستی! بچه هر وزنی دنیا بیاد خودش تو نوزادب وزن مبگیره. ابن افراطا ممکنه باعث بروز حساسیت شه براش خدای نکرده
مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماهگرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینهمادر#پوشک
هفته ای دو بار ماهی بخور
صبحا فرنی بخور خیلی خوب وزنش میده
عزیزم شاید ژنتیکی هم باشه
من ماه ۸ انقد چیزای مقوی خوردم که شورشو دراوردم ولی جنینم ۵۰۰ گرم اضافه کرد...ماه نهم چون تهوع داشتم تقریبا هیچی نخوردم ولی جنینم ۱ کیلو افرایش داش...
وزنش چنده عزیزم سونوداپلر دادی؟
ژن چاقی ندارید
چند وزنش؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.