۶ پاسخ

چرتو پرته اصن نمیشه تشخیص داد

الکیه من با یکی از فامیلا یکی باردارم مال من و اون بالای یک بودیم میگفتیم دختره برای اون پسر شد ولی😁😁

تو آزمایش انتی یه عددی نوشته به اسم mom

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

اینی که میگم اصلا قطعی نیست برای همه هم درست در نمیاد ولی میگن اگه عدد مام زیر یک باشه پسره بالای یک دختره
برای من درست بود

تو آزمایش انتی هیچی از جنسیت نمینویسه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی جان مامان نی نی جان هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی💙👼 مامان نی نی💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نون خامه ای 💙 مامان نون خامه ای 💙 هفته سیزدهم بارداری
مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری