کاش دختر منم پستونکی بشه
سه تا پستونک عوض کردم خودمو کشتم نمیگیره ک نمیگیره اخر با کش بستم به سوراخاش انداختم دور سرش انگار لج میکنه باهام دهنشو باز میزاره ک میک نزنه یا هی اوق میزنه پیدا کردی به منم بگو راهکارتو
چسب بزن 🫤🫤پستونک میافته اگه نخواد میندازه بیرون دیگه عزیزم راهکار نداره
نذر کن😂😂
واجب نیس دختر
چرا اصرار داری؟
پستونک خیلی نده یکی از دلیلای وزن نگرفتن بچه همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.