راهکار میدین ک پسونک از دهنش نیفته🫠

۴ پاسخ

اووف من دلم میخواسب چسب یک دو سه بزنم ب دهنش خودش میندازه بعد گریه میکنه

هر چی بزرگتر بشه وابستگیش بیشتر میشه خودتو اذیت نکن

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

بعضی وقتا به سرم میزنه با چسب بچسبونم رو لپش 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان گیسو مامان گیسو روزهای ابتدایی تولد