من به تجربه ماماناپودر گالاکتومید گرفتم..ولی هنوز نخوردمش..تو تازه ۲ روزه زایمان کردی..باید شیرت کم باشه..الان شیرت آغوزه و چند قطره اس...همین بچه رو سیر میکنه...کم کم شیرت بیشتر میشه...اگه شیر داشته باشی و الکی قرص یا پودر بخوری سینه ات خیلی سفت و پر میشه و بعد از اینکه بچه رو از شیر گرفتی سینه هات خیلی افتاده میشن..دقیقا مثل بادکنکی که باد میشه و بعد خالیش میکنیم😂
من قرص شیر افزا خوردم فقط تونستم ۵عدد بخورم آنقدر ک شیرت اضافه میشه دگه نیاز نیس ادامه بدی
دلستر و چای زنجبیل بخور هم شیرت غلیظ میشه هم فراوان
من کم نبود ولی با قرص لاکتاول خیلی پر شده الان
من با این خیلی نتیجه گرفتم
من با قرص کپسول گل دارو.
من با قرص لاکتاول شیرم زیاد شد
من
من ک با هیچی نتیجه نگرفتم🥲
بلللللله
با قرص و پودر لاکتودین..انقد زیاد شد تو نصفه ول کردم تو گلو بچه میپره دیگ😶🌫️🥲😂
مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماهگرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینهمادر#پوشک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.