۱۵ پاسخ

اگه زیاد بوده که برید بیمارستان ممکنه کیسه اب باشه

منم یه بار اینجوری شدم خیلی ترسیدم هم هفته شما بودم لباس زیر خشک بپوش یکم استراحت کن بعدش بلندشو راه برو اگه نریزه دیگه مشکلی نداره

عزیزم باید بری زایشگاه اینجا چجوری کمک کنن اخه الکیم استرس میکشی برو دکتر

من سر بارداری قبلم هم اینجوری شدم هم تقریبا یه هفته پیش اما چون تو بارداری قبل رفتم تست و همه چی گرفت مشکلی نبود اومدم سر این یکی هم جدی نگرفتم ولی اگه کیسه آب باشه لباست حتی شده چند قطره هم خیس میشه و اصلا لباست خشک نمیمونه

نه طبیعی نیست برو دکتر

اگه از یک قاشق بیشتر بود و تکه ای باشه کیسه آب

ببین اگه باز اینجوری شدی برو دکتر

اصلا طبیعی نیست برو اورژانس

بنظرم ریسک نکن برو بیمارستان

بو‌ داشت ؟؟
ی دستمال پارچه ای بزار باچک کن ببین اگه بازم اومد برو بیمارستان

نه اب گرم اگر بوده طبیعی نیست حتما برو بیمارستان

ن برو بیمارستان

حتما برو بیمارستان تست آمینو شور بده

اگه اب بود نه برو بیمارستان کیسه اب سوراخ نشده باشه

اگه بی اختیار و قابل کنترل نیست بربن زایشگاه چک کنن

سوال های مرتبط

مامان آلا مامان آلا روزهای ابتدایی تولد
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری