سلام آجی خوبی
رفتی دکتر چته
خوبی
اگه زیاد اومد کیسه آبه برو زایشگاه
مطمئنی چیش نبوده؟
اگه هنوزم میاد حتما برو بیمارستان دکتر ببینتت
اگ زیاد اومده ک کیسه آبه
به پد بزار عطسه بکن راه برو ببین بازم میاد یا نه شاید ادرار بوده
اگ زیاده آب طبیعی نیست
چقد اومده؟
نه استرس نگیر ولی برو بیمارستان خدایی نکرده کیسه آب نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.