بچه ها من اب ازم اومد طبیعیه؟

۸ پاسخ

سلام آجی خوبی
رفتی دکتر چته
خوبی

اگه زیاد اومد کیسه آبه برو زایشگاه

مطمئنی چیش نبوده؟
اگه هنوزم میاد حتما برو بیمارستان دکتر ببینتت

اگ زیاد اومده ک کیسه آبه

به پد بزار عطسه بکن راه برو ببین بازم میاد یا نه شاید ادرار بوده

اگ زیاده آب طبیعی نیست

چقد اومده؟

نه استرس نگیر ولی برو بیمارستان خدایی نکرده کیسه آب نباشه

سوال های مرتبط