برو دسشویی مثانت رو خالی کن یه نوار بهداشتی بزار یک ساعت سرفه کن راه برو ببین خیس میشه اگه شد برو بیمارستان کیسه آبته
عزیزم اگه امکانش برات وجود داره امشب برو دکتر
برو دکتر ریسک نکن
احتمال کیسه ابه عزیزم طبیعی نی
احتمالا کیسه آبت بوده
حتما برو دکتر بررسی کن
عزیزم بری بیمارستان بهتره چون هم مقدارش زیاده هم داغم بوده مشکوک به کیسه آبه
زنگ بزن ۴۰۳۰ کد ۴ هر سوالی داری از پزشک مخصوص زنان بپرس
کیسه ابت هست جتما برو همین الان بیمارستان
نه طبیعی نیست
حتما برو بیمارستان تست امینوشور بده
همین الان پاشو برو دقیقا کیسه ابت بود بچه ب خشکی نیوفته
نوار بهداشتی بزار راه برو سرفه کن اگر خیس شد
بدو بیمارستان
برای من توی هفته29اومد رفتم تست امینوشور سنو دادم اب دورجنین نبود خیلی ترسیده بودم اینق گریه کردم ولی چیزی نبود
برای منم چند وقت پیش اینطوری بود ولی ترشح بود حالا میخای یه دکتر برو
خبری نیست منم صبح اینطوری شدم امروز رفتم دکتر گفت هیچی نیست همش پول الکی میخاد بدی
طبیعی نیست گلم باید چک کنی حتما ممکنه کیسه آب سوراخ شده یا هر چیزی حتما صبح برو دکتر یا سونوگرافی
طبیعی نیس باید چک بشی
عزیزم کیسه اب باشه یوقت حتما برو سونو
عزیزم یهویی و بی اختیار اگه ریخته شاید کیسه آب باشه 😫
فردا حتما برو یه سنو بدع خدای نکرد کیسه ابت نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.