۶ پاسخ

یبوست داره
تو غذای روغن بریز
آلو رو بزار بپزه آبشو ۲ قاشق بهش بده
دور نافشو با روغن زیتون جهت عقربه های ساعت ماساژ بده
من اینکارو میکنم سریع جواب میده مخصوصا آب آلو عالیه

یبوست داره، مایعات طبیعی زیاد بده، چیپس و پفک وکیک این چیزاحذف کن براش

اول اب و مایعات زیاد بده بهش چن. روز اگه اوکی شدکه یعنی از کم ابی بوده اگه خوب نشد یعنی یبوست به غذاش کره و روغن زیتون اضافه کن
گوجه و عدس و الو و انجیر هم خوبن

یبوست

یبوست داره آب زیاد بهش بده سوپ بهش بده تو غذاش روغن زیتون یا کره بریز بزارش توی وان آبگرم شکمش روون میشه

کم‌ آبی
آب زیاد بهش بده

سوال های مرتبط

مامان دلنیاجان مامان دلنیاجان ۲ سالگی