۱۱ پاسخ

زیر دوسال کاش نمیگرفتی عزیزم

خوش ب حالت دختر من که اصلا نمیدونه بره دستشویی چیکار کنه

من‌خواستم‌شروع کنم‌دیدم ن آمادگی داره ن من‌کشش دارم‌گذاشتم‌دوماه دیگ ببینم‌چی میشه

من که هنوز حتی بهش فکر هم نمیکنم الا رو از پوشاک بگیریم

طفلی بچه
پستونک گرفتی همراهشم زود از پوشک گرفتی!! زوده مشخصه امادگی‌نداره برا همین فک میکنی الکی میره دسشویی
گناه داره

عزیزم منم از پوشک گرفتم شبایی ک دیرترمیخابه هی میگه دسشویی دارم میبرم یاکم جیش میکنه یانمیکنه فک کنم یه جورایی استرس میگیره

عزیزم احتمالا سردی می‌کنه شبا منم از پوشک دارم میگیرم ولی مثلاً هربار ک میبرم می‌کنه کم پیش میاد تو شرت آموزشی بکنه

تازه از پوشک گرفتی
همزمان با پستونک؟

عزیزم چند وقته از پوشک گرفتی؟
پسر من ک تو طول روز همینه د ه نم صاااااااا. ف شده دیگه😑😑 پسر شما شب تا صبح جیش نمیکنه دیگه؟

شاید سردیش شده

چند روز از پوشک گرفتی؟

سوال های مرتبط