۳ پاسخ

همه استان ها اعلام نشده شهر های مرکزی جنوبی دارند میزنند

چه واکسنیه؟ برای چیه؟ برای بچه هاست؟

چه واکسنی؟ من بعداز واکسن کرونا که پشیمونم زدم دیگه هرواکسنی بگن نمیزنم

سوال های مرتبط